Súgó

Súgó

Gyakran felmerülő kérdések a honlappal kapcsolatban

 
Általános problémák:
 
Ha a Hays honlap böngészése közben technikai problémák merülnének fel, alábbi tippjeink segíthetnek ezek kiküszöbölésében:
 
Győződjön meg arról, hogy oldalunkkal kompatibilis internetes böngészőprogramot használ-e. Oldalunk minden funkciójának zavartalan használatához az Internet Explorer 7–es böngészőt vagy annak újabb verzióját, valamint a FirefoxGoogle Chrome vagy Safari programokat ajánljuk.
Ellenőrizze, hogy böngészőjében engedélyezve vannak-e a sütik (cookies). (Olvassa el a Google útmutatóját a sütik engedélyezéséről.)
 
Ha munkahelyi számítógépet használ, a helyi hálózat tűzfalbeállításai akadályozhatják az oldal egyes részeinek megjelenítését vagy bizonyos funkciók használatát. Kérjük, forduljon cége IT részlegéhez bővebb felvilágosításért.
 
 
Miért éri meg regisztrálni a hays.hu-n?
 
Kevesebb, mint egy perc alatt létrehozhat személyes álláskereső fiókot weboldalunkon, amelynek segítségével elmentheti egyedi kereséseit, illetve álláskeresési preferenciáinak megfelelő állásposta hírlevélre iratkozhat fel. Önnek mindössze annyit kell tennie, hogy megadja, mely szakterületek állásajánlatai érdeklik mely városokban, mi pedig elküldjük Önnek emailben a legfrissebb, szakmai hátteréhez illeszkedő ajánlatokat.
 
Próbáltam személyes fiókot létrehozni, de azt a hibaüzenetet kaptam, hogy a megadott email címmel korábban már regisztráltak az oldalon.
 
Ezt az email címet már aktiválták. Próbáljon meg újra bejelentkezni a korábbi regisztrációkor megadott email címmel és jelszóval, vagy hozzon létre új fiókot egy másik email cím megadásával.
 
Szeretnék új jelszót igényelni a hays.hu weboldalhoz.
 
Új jelszó igényléséhez kattintson a főoldalon található Bejelentkezés linkre. A bejelentkezés ablak alatt találja az Elfelejtett jelszó? linket. Ez a funkció csak abban az esetben működik, ha személyes fiókját már aktiválta. 
 
Hogyan tudom frissíteni a regisztrációkor megadott az adataimat? 
 
Jelentkezzen be a hays.hu oldalra, majd kattintson a Személyes fiókom linkre, ahol módosíthatja adatait.
 
 
Mozilla Firefox böngészőt használok, és az oldal hiányolja az SSL tanúsítvány meglétét.
 
Ha a felkínált Letöltés opciót választja, a kívánt tanúsítvány letöltődik, és ezután zavartalanul használhatja a weboldalt.
 
 
Korábban már jártam a hays.hu oldalon és használtam a honlap különböző funkcióit, de a mostani látogatásom alkalmával néhány aloldal nem megfelelően töltődik be.
 
A hays.hu oldal nemrég teljesen megújult, ezért kérjük, törölje böngészője cache memóriáját. (Tudjon meg többet arról, hogyan törölheti a cache memóriát.)
 
 
Elfelejtettem a felhasználónevem – hogyan tudok bejelentkezni?
 
A felhasználónév minden esetben az az email cím, amelyet megadott a regisztráció során.
 
 
Elfelejtettem a jelszavam – hogyan igényelhetek újat?
 
Bejelentkezés oldalon található egy Elfelejtett jelszó? link, amelyre kattintva pár lépésben új jelszót állíthat be.
 
 
Szeretném, ha az adataim törlődnének a hays.hu-ról.
 
Kérjük vagy küldjön egy emailt kérésével a hungary@hays.hu email címre.
 
 
Szeretnék leiratkozni az állásposta hírlevélről.
 
Jelentkezzen be személyes álláskereső fiókjába, ahol minden állásposta hírlevelet külön-külön törölhet vagy szerkeszthet. Válassza a törlés opciót azon állásposta hírlevelek esetében, amelyeket a jövőben nem szeretne megkapni.
 
 
GYIK Álláskeresőknek 
 
Hogyan kereshetek állásokat a honlapon? 
 
Honlapunk kereső funkcióját továbbfejlesztettük annak érdekében, hogy még könnyebben találhassa meg a szakmai hátteréhez illeszkedő legújabb állásajánlatokat. Elmentheti kereséseit és személyre szabott állásposta hírlevelekre iratkozhat fel, hogy mindig elsőkézből értesülhessen az Önt érdeklő pozíciókról.


Hogyan optimalizálhatom a kereséseimet?
 
Adjon meg minél több információt az álláskereső űrlapon. Keressen több szakterület állásajánlatai között, vagy adjon meg általánosabb keresési feltételeket. A keresés során érdemes különböző kulcsszavak beírásával is böngészni az állásajánlatok között.


Hogyan tudok állásokra pályázni?
 
Ha szeretne jelentkezni egy Önnek tetsző állásra, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az adott szakterületen dolgozó szaktanácsadónkkal a feltüntetett elérhetőségeken, vagy hagyjon üzenetet online és adja meg elérhetőségeit. Szaktanácsadónk ezután tájékoztatni fogja Önt a pályázási folyamat további menetéről.


Hogyan tudom felvenni a kapcsolatot a Hays Hungary-vel?
 
A Hays Hungary összes elérhetőségét megtalálja a Kapcsolat oldalon.


Külföldön szeretnék dolgozni – a Hays ebben is tud segíteni?
 
Természetesen. A Hays szaktanácsadói világszerte 30 országban állnak rendelkezésére. Kitűnő helyi piaci ismereteiknek és szakterületi jártasságuknak köszönhetően segítenek Önnek a tapasztalatának megfelelő állást találni külföldön is. Külföldi állásajánlatainkért látogasson elnemzetközi oldalunkra, ahol országok szerint szűrheti le a nyitott pozíciókat
.
 
Nem tudom feltölteni az önéletrajzomat.
 
A probléma sok esetben abból adódik, hogy a feltölteni kívánt önéletrajz formátuma nem megfelelő. Kérjük, ügyeljen az alábbiakra:

1) A dokumentum formátuma .doc, .docx, .rtf vagy .txt lehet
2) A dokumentum kiterjesztése kisbetűs legyen: .doc, nem pedig .DOC
3) Az önéletrajz maximális mérete 500 kB
 
 
GYIK Munkáltatóknak
 
Hogyan találhatok ideális jelölteket a honlapon a cégemnél megüresedett pozíciókra?
 
Egyszerűen kereshet online szakember-adatbázisunkban a Munkatársak keresése oldalon. Képzett szakembereket tartalmazó jelölt-adatbázisunkban egyéni keresési szempontok szerint válogathat, hogy megtalálja cége számára az ideális munkatársat.


Hogyan tudom meghirdetni a nyitott pozíciókat?
 
Látogasson el Munkavállalót keres? oldalunkra, ahol összefoglaltuk, hogyan tudja gyorsan és egyszerűen meghirdetni a cégénél megüresedett pozíciókat.
 
 
További kérdése van?
 
Kérjük, további kérdés esetén válaszoljon az alábbi kérdésekre, és adja meg elérhetőségét is, hogy szükség esetén közvetlenül felvehessük Önnel a kapcsolatot.
 
 
Milyen internetes böngészőt használ?
Milyen operációs rendszer van a gépén?
Otthoni vagy munkahelyi számítógépet használ?
Engedélyezve vannak a sütik (cookies) a böngészőjében?
Aktiválta személyes fiókját az email címére elküldött link segítségével?
Kapott bármilyen hibaüzenetet? Ha igen, kérjük, erre is térjen ki az üzenetben.
 
A fentieken kívül bármely egyéb releváns információt is megadhat.
 

Contact Us

Kapcsolatfelvétel

Kérje személyreszabott ajánlatunkat, vagy vegye fel a kapcsolatot tanácsadóinkkal.